top of page

DEV RC ARABA YAPIYORUM (#1)



Bu videom da 60cm uzunluğunda 20 cm genişliğinde büyük bir RC arabanın mekanik kısmını yaptım. Ara bağlantı parçalarını 3d yazıcı ile yaptım. Elektronik kısmını bir başka videoda bitireceğim. İyi seyirler.


STL dosyaları

rc car stl
.zip
ZIP dosyasını indir • 683KB

kullandığım malzemeler

- yük arabası tekerleri ni hırdavatçı dan aldım.

motoru benim gibi matkap motoru kullanabilirsiniz ya da şöyle redüktörlü motor kullanabilirsiniz hızı,gücü size kalmış : https://www.robotistan.com/12v-37mm-100-rpm-1001-reduktorlu-dc-motor-1001-metal-gearmotor-37dx57l


-alüminyum profil( ölçüleri size kalmış, sanayide, camcılarda vb yerlerden edinebilirsiniz. Ben camcıdan artan parçaları aldım be istediğim ölçüde kestirdim)


-yayları da aynı şekilde sanayide yaycılardan ucuza kestirebilirsiniz ya da internetten araba debriyaj baskı yayı alabilirsiniz (link örnek amaçlı ): https://www.hepsiburada.com/oem-ybr-farkli-debriyaj-baski-yayi-takim-pm-HB00000UOUOJ







105 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page